Články

Navigačný panel

SEO - neviditeľné faktory

Neviditeľné faktory sú možno ešte dôležitejšie ako viditeľné, preto je dobré niečo o nich vedieť. Je ich veľmi veľa, takže v tomto článku si povieme iba niektoré.



Ako sme si už v úvodnom článku hovorili, neviditeľné faktory sú tie ktoré niesú užívateľom alebo inak povedané, čitateľom, vidieť. Zaradujeme medzi nich napríklad:

Popis v elemente < meta >

Popis v elemente < meta > je dôležitý preto, že ho vyhľadávače môžu použiť pre prezentáciu stránky vo výsledkoch vyhľadávania, namiesto používania útržkov zo stránky. Múže mať tiež veľký vplyv na radenie stránky, no určite nieje rozhodujúci.

Kľúčové slová v elemente < meta >

Toto kritérium je považované za úplne irelevantné, pretože je úplne neviditeľné a veľmi ľahko zneužiteľné. Je dobre do tohto pola vložiť niekoľko kľúčových slov aj s preklepmy, aj ked efektívnosť cielenia na preklepy je diskutabilná.

Parametre alt a title

Kedže tieto tagy sú väčšinou neviditeľné, nebudú mať na hodnotenie stránky príliž vplyv. Môže mať vyžší vplyv u obrázkov ktoré sú ako odkaz. Ale sú veľmi dôležité pre čítačky a textové prehliadače, teda pre prístupnosť a použitelnosť všeobecne. Ani jeden z týchto parametrov vás nijak nespasí, ale slepci browsujúci po internete pomocou čítačky vám budú každopádne veľmi vdačný.
Tieto popisi by mali byt veľmi krátke a čo najvýstižnejšie. Parameter alt sa používa len pri obrázkoch, zatiaľ čo title skoro u všetkých HTML tagoch.

Štruktúra stránky

Vyhľadávače používajú blokové tagy, ako sú table alebo div na rozdelenie a zoskupenie súvislého textu. Požívane takýhto nerozlýšených tagov môže byť pre stránku veľmi škodlivé.


Príspevok pridaný dňa: 10.10.2011 od užívatela: Dodoslav.
Zanechat komentár:

Nick:

Správa: